Uw Samsung is gevallen of werkt niet meer zoals het hoort. Wij snappen hoe vervelend dit is en bieden daarom Samsung Repair in de omgeving van Gent aan. Wij herstellen uw Samsung deskundig met originele onderdelen. Door de ruime ervaring die wij hebben, bieden wij premium herstellingen aan en dit terwijl u wacht. U kunt direct weer gebruik maken van uw Samsung.
Belangrijke Informatie
Uw Samsung is gevallen of werkt niet meer zoals het hoort. Wij snappen hoe vervelend dit is en bieden daarom Samsung Repair in de omgeving van Gent aan. Wij herstellen uw Samsung deskundig met originele onderdelen. Door de ruime ervaring die wij hebben, bieden wij premium herstellingen aan en dit terwijl u wacht. U kunt direct weer gebruik maken van uw Samsung.
Afspraak maken Samsung Repair Gent
Een afspraak kunt u snel en makkelijk zelf inplannen via onze afspraakplanner. Kies hieronder uw model.
Staat uw model hier niet tussen, gebruik dan ons contact formulier.
Samsung Reparatie Gent
Wanneer je Samsung is gevallen of niet meer werkt zoals het hoort is dit natuurlijk erg vervelend. Je hebt die gsm tenslotte niet voor niets en je wilt gewoon bereikbaar kunnen zijn. Daarnaast vind je het ook belangrijk dat je de dingen kunt doen waarvoor je deze gsm hebt. Even op Facebook kijken naar nieuwe berichten, je bankrekening of je mail checken; dat moet allemaal zonder problemen kunnen. Wanneer dit niet zo is kunnen wij jou daarbij helpen! Wij herstellen de Samsung met originele onderdelen. Wij hebben genoeg ervaring in het herstellen van verschillende soorten gsm’s (zoals een iphone reparatie of ander toestel) en meestal kun je bij ons in de winkel blijven wachten tot we klaar zijn.
Welke reparaties voeren wij uit
Wij voeren reparaties uit voor verschillende Samsung types. Zo kun je bij ons terecht wanneer jij een gsm hebt uit de Note serie, maar ook gsm’s van het type S, J en A kunnen wij herstellen voor je! De meest voorkomende reparatie is die aan het scherm. De onderdelen hiervoor zijn dan ook bijna altijd op voorraad zodat we dit gelijk voor je uit kunnen voeren. Maar ook andere reparaties zijn mogelijk. Zo kunnen wij de batterij en de verschillende knoppen vervangen evenals de luidspreker. Ook kunnen wij de camera en de oplaadconnector repareren. Staat de reparatie die je voor je gsm nodig hebt niet op de website? Neem dan even contact met ons op zodat wij de mogelijkheden kunnen bespreken.
Een afspraak maken
Een afspraak maken kan bij ons makkelijk via de website. Door simpelweg op ‘maak een afspraak’ te klikken onder de benodigde reparatie en de gegevens in te vullen is de afspraak gemaakt. Wil je liever eerst contact met ons voordat er een afspraak wordt gemaakt? Dat kan ook. Dit kan via het contactformulier op de website maar ook via de e-mail of telefonisch. En wil je langskomen bij ons in de winkel, dan is dat ook mogelijk. Wij zijn open van maandag tot en met zaterdag van 10:00 uur tot 18:30 uur.
Veelgestelde vragen
Hoelang heb ik garantie op mijn reparatie?
Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.
Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.
Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.
Wanneer heb ik garantie?
Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:
– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.
De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.
Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.
Verkopen jullie ook hoesjes en accessoires?
Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.
Waar en hoe verstuur ik mijn apparaat?
Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:
AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België
Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.
Hoe weet ik welk apparaat ik heb?
Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:
– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.
– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.
– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.
– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.
Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur
Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.
Gebruiken jullie altijd originele onderdelen?
Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.
Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?
Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.
Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW
Op welke manieren kan ik betalen?
Dat kan met volgende betaalopties:
- Bancontact
- Maestro
- Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
- Cash