Vandaag geopend van 10:30 tot 18:00
Console Reparaties

Console reparatie

99% klanttevredenheid

Originele onderdelen

12 Maanden garantie

Console Reparatie

Belangrijke Informatie

Gameconsole reparatie Gent

Is gamen ook één van uw favoriete hobby’s? dan bent u zeker niet de enige. Meer en meer Belgen vinden hun vertier in het spelen van games op een gameconsole. Onder meer de consoles van Nintendo verkopen onwijs goed.

 

Deze hoge verkoopcijfers zijn onder meer aan de kwaliteit van Nintendo te danken. De gameconsoles van dit merk hebben een lange levensduur, spelen zeer aangenaam en zijn robuust gebouwd. Helaas bestaat altijd de kans dat uw gameconsole van Nintendo defect raakt. Is dat bij u het geval? Wij staan graag voor u klaar met de best mogelijke gameconsole reparatie in Gent!

 

Welke reparaties voeren wij uit?

Onze vakmensen zijn in staat om alle soorten herstellingen aan uw gameconsole uit te voeren. Dit is onder meer te danken aan de opgedane ervaring, aan het brede kennisniveau en aan geavanceerde apparatuur. Door deze facetten zijn wij in staat om uw Nintendo gameconsole weer snel en vakkundig in oude glorie te herstellen.

 

Weet u niet helemaal zeker wat er met uw Nintendo gameconsole mis is? Geen probleem; wij voeren gratis voor u een diagnose aan, waarna wij een voorstel doen voor de gameconsole herstelling in Gent. Als u met ons voorstel akkoord gaat, geniet u direct van meerdere voordelen.

 

Welke voordelen bieden wij?

Bent u op zoek naar een vakkundige reparateur voor uw gameconsole in Gent? U bent daarvoor bij AA Repair aan het juiste adres. Onder meer vanwege de volgende voordelen zijn veel gameliefhebbers u al voorgegaan:

 

  • De beste reparaties tegen de scherpste prijzen
  • Makkelijk online een afspraak in te plannen
  • Ruime openingstijden van onze winkel in Gent
  • 12 maanden garantie op de herstelwerkzaamheden
  • Snel en vakkundig herstellingsproces
  • Professionele diagnose

 

U bent van harte welkom in onze winkel in Gent! U kunt ook direct online een afspraak inplannen of contact met ons opnemen.

12 Maanden garantie

Wees altijd zeker van je reparatie met onze uitgebreide garantievoorwaarden.

Originele onderdelen

Wij werken uitsluitend met originele onderdelen of de hoogste kwaliteit.

99% klanttevredenheid

Wij scoren hoog in klanttevredenheid door onze persoonlijke aanpak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Hoelang heb ik garantie op mijn reparatie?

Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.

Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.

Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.

Wanneer heb ik garantie?

Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:

– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.

De volgende situaties vallen niet onder de garantie:

– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.

Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.

Verkopen jullie ook hoesjes en accessoires?

Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.

Waar en hoe verstuur ik mijn apparaat?

Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:

AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België

Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.

Hoe weet ik welk apparaat ik heb?

Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:

– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.

– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.

– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.

– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.

Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur

Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.

Gebruiken jullie altijd originele onderdelen?

Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.

Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?

Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.

Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW

Op welke manieren kan ik betalen?

Dat kan met volgende betaalopties:

  • Bancontact
  • Maestro
  • Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
  • Cash