Wij als LG Repair in Gent begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is om goed bereikbaar en mobiel te zijn. Heeft u schade aan uw toestel? Onze ruime ervaring zorgt ervoor dat u kunt wachten terwijl wij uw LG Repair in Gent uitvoeren.
Wij maken gebruik van originele kwaliteits onderdelen waarmee wij alle herstellingen van uw LG kunnen uitvoeren. In de meeste gevallen kunt u wachten op de reparatie zodat u zo snel mogelijk weer bereikbaar bent.
Belangrijke Informatie
LG Reparatie Gent
Heb jij een LG die toe is aan reparatie omdat hij gevallen is, waterschade heeft of één van de knoppen het niet meer goed doen? Dan kunnen wij jou daar gelukkig mee helpen. Door onze ervaring is het zelfs zo dat je meestal kunt wachten op je gsm totdat hij weer gemaakt is. Wij maken gebruik van originele onderdelen van perfecte kwaliteit zodat je er zeker van kunt zijn dat de gsm na het herstellen weer werkt zoals behoren.
Reparaties uitvoeren
Wij voeren reparaties uit voor de LG types V, Q en G. Weet je niet goed welke type je hebt, of dat wij ook herstellingen uit kunnen voeren voor het juiste type? Neem dan vrijblijvend contact met ons op zodat wij dit voor je na kunnen kijken.
De meest voorkomende reparatie die wij uitvoeren is het herstellen van het beeldscherm. Het gebeurt al snel dat daar krassen op kunnen komen maar wanneer deze te diep zijn kunnen ze ervoor zorgen dat de hele gsm van binnen beschadigd raakt. Dit herstel is vrijwel altijd direct op te lossen als de benodigdheden op voorraad zijn. Is dit niet het geval? Dan is de levertijd ongeveer één werkdag.
Andere reparaties, zoals het vervangen van de verschillende knoppen, het repareren van de camera of het herstellen van de oplaadconnector kunnen in de meeste gevallen ook uitgevoerd worden. Je kunt het beste even contact met ons opnemen om hiervoor de mogelijkheden voor te bespreken.
Ook voor verschillende andere reparaties kunt u bij ons terecht, bijvoorbeeld een laptop reparatie of een reparatie aan uw iphone.
Contact opnemen
Contact opnemen met ons gaat heel makkelijk. Dit kan via het contactformulier op de website maar ook via de e-mail of telefoon. Daarnaast is het ook mogelijk om onder de benodigde reparatie aan te klikken dat je een afspraak wilt maken. Door een aantal gegevens in te vullen en de juiste datum waarop je wilt langskomen is dit zo gebeurt. Wil je liever bij ons in de zaak langskomen om je probleem te bespreken? Dat kan ook! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend.
Veelgestelde vragen
Hoelang heb ik garantie op mijn reparatie?
Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.
Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.
Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.
Wanneer heb ik garantie?
Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:
– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.
De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.
Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.
Verkopen jullie ook hoesjes en accessoires?
Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.
Waar en hoe verstuur ik mijn apparaat?
Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:
AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België
Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.
Hoe weet ik welk apparaat ik heb?
Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:
– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.
– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.
– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.
– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.
Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur
Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.
Gebruiken jullie altijd originele onderdelen?
Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.
Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?
Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.
Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW
Op welke manieren kan ik betalen?
Dat kan met volgende betaalopties:
- Bancontact
- Maestro
- Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
- Cash