Wij zijn gesloten tot 09 December
Smartphone Reparaties

Motorola reparatie

Is uw Motorola smartphone toe aan een reparatie? Dit is natuurlijk geen leuk moment. Daarom zorgen wij ervoor dat uw toestel zorgvuldig wordt gerepareerd met originele onderdelen. Onze ruime ervaring zorgt ervoor dat u kunt wachten terwijl wij uw Motorola Repair in Gent uitvoeren.

99% klanttevredenheid

Originele onderdelen

12 Maanden garantie

Motorola Reparatie

Belangrijke Informatie

Motorola Reparatie Gent

Heb jij een Motorola gsm en is deze toe aan reparatie? Dat is erg vervelend maar je hoeft hier niet tegenop te zien. Bij ons kun je terecht voor verschillende reparaties die wij bijna altijd direct uit kunnen voeren. Op die manier kun jij dus gewoon bij ons in de winkel wachten tot je gsm weer helemaal hersteld is!

De reparaties

Al onze reparaties worden uitgevoerd door een professioneel team met genoeg ervaring. Ook werken wij altijd alleen maar met originele onderdelen en zorgen we ervoor dat alles zorgvuldig hersteld of vervangen wordt. Reparaties worden vrijwel altijd direct uitgevoerd. Is er een onderdeel niet op voorraad? Dan is de levertijd ongeveer één dag.

Het scherm van een gsm is erg kwetsbaar, deze wordt dan ook het meest herstelt. Hiervoor kun je ook online een afspraak bij ons maken door onder de benodigde reparatie op de knop ‘maak een afspraak’ te klikken. Heeft jouw gsm een andere reparatie nodig of weet je niet goed wat er mis is met je Motorola? Neem dan even contact met ons op en leg het verhaal aan ons uit. Op deze manier kunnen wij jou makkelijk helpen en aangeven of wij de gsm kunnen herstellen of niet. Andere reparaties kunnen zijn het vervangen van de batterij, het herstellen van de oplaadconnector, of het vervangen van de verschillende knoppen.

Contact opnemen

Contact met ons opnemen is heel makkelijk. Dit kun je doen door middel van het contactformulier dat je op onze website kunt vinden maar ook door ons een e-mail te sturen of even te bellen. Wil je bij ons binnen komen lopen zonder afspraak? Dat kan ook. Hou er dan alleen wel rekening mee dat het druk kan zijn in de winkel, en dat je misschien niet gelijk geholpen kunt worden. Onze winkel is van maandag tot en met zaterdag geopend van 10:00 uur tot 18:30 uur.

12 Maanden garantie

Wees altijd zeker van je reparatie met onze uitgebreide garantievoorwaarden.

Originele onderdelen

Wij werken uitsluitend met originele onderdelen of de hoogste kwaliteit.

99% klanttevredenheid

Wij scoren hoog in klanttevredenheid door onze persoonlijke aanpak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.

Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.

Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.

Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:

– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.

De volgende situaties vallen niet onder de garantie:

– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.

Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.

Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.

Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:

AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België

Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.

Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:

– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.

– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.

– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.

– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.

Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur

Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.

Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.

Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.

Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW

Dat kan met volgende betaalopties:

  • Bancontact
  • Maestro
  • Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
  • Cash