Dinsdag geopend vanaf 10:30
Smartphone Reparaties

Oneplus reparatie

Wij weten als geen ander hoe vervelend het is wanneer uw Oneplus toestel kapot is. Bij AA Repair herstellen wij uw toestel zorgvuldig met originele onderdelen. Met onze ruime ervaring zorgen wij ervoor dat u kunt wachten terwijl wij uw toestel repareren. 

99% klanttevredenheid

Originele onderdelen

12 Maanden garantie

Oneplus Reparatie

Belangrijke Informatie

Oneplus Reparatie Gent

Als jouw gsm schade heeft waardoor hij niet meer naar behoren werkt is dat natuurlijk ontzettend vervelend. Je bent minder goed bereikbaar en de dingen die zo vanzelfsprekend lijken, kun je ineens niet meer uitvoeren. Gelukkig kunnen wij je daar heel makkelijk mee helpen. Wij kunnen jouw Oneplus herstellen zodat hij snel weer als nieuw is en jij weer goed bereikbaar bent.

Reparaties

Wij kunnen verschillende reparaties uitvoeren bij jouw Oneplus gsm. De twee meest voorkomende reparaties zijn het herstellen van het scherm en het vervangen van de batterij. Hiervoor kun je ook makkelijk bij de juiste telefoon aanklikken dat je een afspraak wilt maken. Op die manier is dat direct geregeld! Is er bij jouw gsm een andere herstelling nodig of weet je niet precies wat eraan mankeert? Dan kun je het beste even contact met ons opnemen en het probleem aan ons voorleggen. Zo kunnen wij een idee krijgen van het probleem, en bepalen of wij je kunnen helpen en wat de kosten zijn.

Al onze reparaties worden uitgevoerd met originele onderdelen door een professioneel team en meestal kun je gewoon op je toestel wachten totdat hij klaar is. Hebben wij een onderdeel niet op voorraad? Dan zit er een levertijd op van één dag.

Een afspraak met ons maken

Zoals hierboven al is gezegd kun je bij de gewenste reparatie eenvoudig via de website een afspraak inplannen. Wanneer je dit niet wilt is het uiteraard ook mogelijk via het contactformulier, de e-mail of telefonisch contact met ons op te nemen. Liever gelijk bij ons in de zaak langskomen zonder dat er een afspraak is gemaakt? Ook dat is mogelijk. Hou er dan alleen wel rekening mee dat de kans bestaat dat wij je niet direct kunnen helpen. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend van 10:00 uur tot 18:30 uur.

12 Maanden garantie

Wees altijd zeker van je reparatie met onze uitgebreide garantievoorwaarden.

Originele onderdelen

Wij werken uitsluitend met originele onderdelen of de hoogste kwaliteit.

99% klanttevredenheid

Wij scoren hoog in klanttevredenheid door onze persoonlijke aanpak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Hoelang heb ik garantie op mijn reparatie?

Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.

Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.

Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.

Wanneer heb ik garantie?

Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:

– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.

De volgende situaties vallen niet onder de garantie:

– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.

Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.

Verkopen jullie ook hoesjes en accessoires?

Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.

Waar en hoe verstuur ik mijn apparaat?

Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:

AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België

Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.

Hoe weet ik welk apparaat ik heb?

Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:

– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.

– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.

– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.

– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.

Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur

Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.

Gebruiken jullie altijd originele onderdelen?

Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.

Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?

Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.

Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW

Op welke manieren kan ik betalen?

Dat kan met volgende betaalopties:

  • Bancontact
  • Maestro
  • Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
  • Cash