Al vanaf €2,99 per maand
Gebruik je toestel met een gerust hart
Goed gedekt
ook na je garantie
Veel gestelde vragen
Hoe dien ik een schadeclaim in?
Dat kan via Mijn Harmony. Je kunt daar jouw verzekerde producten terugvinden en een claim indienen.
Hoe zet ik de functie 'Find my iPhone' uit?
Ga op jouw iPhone naar ‘Instellingen’ -> ‘iCloud’ -> ‘Zoek mijn iPhone’. Hier kan je de functie aan- en uitzetten. Je hebt hiervoor het wachtwoord van jouw Apple ID nodig. Doet jouw iPhone het niet meer? Dan kan je via www.icloud.com ook het apparaat verwijderen uit de Cloud.
Waar vind ik mijn IMEI-nummer?
Waar vind ik mijn IMEI-nummer?Dit vind je achter op het product of op de simkaart houder. Je kunt ook *#06# intoetsen en klik vervolgens op bellen. Het IMEI-nummer verschijnt dan in het beeldscherm.
Moet ik een back-up maken?
Dat is zeer verstandig. Tijdens reparatie kan data namelijk gewist worden. Het kan ook zijn dat je een vervangend toestel krijgt. Let op: Een back-up maken doet het reparatiecentrum niet.
Kan ik gebruik maken van een leentoestel?
In ons pakket zit geen leentoestelservice.
Wat is het verschil tussen Harmony Comfort en Harmony Comfort plus?
Bij Harmony Comfort Plus zit ook een diefstal verzekering.