Wij als iPhone Repair in Gent begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is om goed bereikbaar en mobiel te zijn. Heeft u schade aan uw toestel? Onze ruime ervaring zorgt ervoor dat u kunt wachten terwijl wij uw iPhone Repair in Gent uitvoeren.
Wij maken gebruik van originele kwaliteits onderdelen waarmee wij alle herstellingen van uw iPhone kunnen uitvoeren. In de meeste gevallen kunt u wachten op de reparatie zodat u zo snel mogelijk weer bereikbaar bent.
Belangrijke Informatie
Wij als iPhone Repair in Gent begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is om goed bereikbaar en mobiel te zijn. Heeft u schade aan uw toestel? Onze ruime ervaring zorgt ervoor dat u kunt wachten terwijl wij uw iPhone Repair in Gent uitvoeren.
Wij maken gebruik van originele kwaliteits onderdelen waarmee wij alle herstellingen van uw iPhone kunnen uitvoeren. In de meeste gevallen kunt u wachten op de reparatie zodat u zo snel mogelijk weer bereikbaar bent.
Afspraak maken iPhone Repair Gent
Een afspraak kunt u snel en makkelijk zelf inplannen via onze afspraakplanner. Kies hieronder uw model.
Staat uw model hier niet tussen, gebruik dan ons contact formulier.
iPhone Reparatie Gent
Je hebt een iPhone natuurlijk niet voor niks. Je wilt bereikbaar zijn, altijd en overal. Daarnaast is je iPhone ook nog eens erg mooi, dus die mag zeker wel gezien worden. Maar wanneer je schade hebt aan het toestel gaat al het bovenstaande natuurlijk niet op. Gelukkig kun je bij ons langskomen zodat wij jouw gsm snel weer kunnen herstellen.
Verschillende reparaties
Alle herstellingen worden bij ons gedaan met het gebruik van originele onderdelen. Daarnaast is het in veel gevallen mogelijk te wachten op de reparatie; zodat jij je telefoon snel weer terug hebt. En hebben wij het benodigde product niet op voorraad? Dan is je telefoon meestal de volgende dag al klaar. Wij kunnen alle types iPhone repareren, vanaf de iPhone 5s.
De meest voorkomende reparatie die wij uitvoeren is het herstellen van het beeldscherm. Dit kost niet veel tijd en je kunt dan ook gewoon wachten tot je iPhone weer gemaakt is. Maar naast het repareren van je beeldscherm kunnen wij jou ook helpen met andere reparaties.
Dit zijn onder andere:
– Het vervangen van de batterij
– Het vervangen van de luidspreker
– Het vervangen van de power- en volumeknoppen
– Reparatie aan de camera’s
– Reparatie aan de oplaadconnector
– Moederbord reparatie
Staat de benodigde reparatie voor jouw iPhone er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Samen kunnen we dan kijken of wij kunnen helpen en ervoor kunnen zorgen dat je iPhone snel weer in topconditie is.
Contact opnemen
Contact met ons opnemen kan heel eenvoudig via het formulier op onze website. Een e-mail sturen of telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk, zie daarvoor onze contactgegevens. Wil je liever bij ons in de zaak langskomen? Ook dat kan! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend van 10:00 uur tot 18:30 uur. Hopelijk kunnen wij jou snel helpen!
Veelgestelde vragen
Hoelang heb ik garantie op mijn reparatie?
Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.
Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.
Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.
Wanneer heb ik garantie?
Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:
– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.
De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.
Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.
Verkopen jullie ook hoesjes en accessoires?
Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.
Waar en hoe verstuur ik mijn apparaat?
Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:
AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België
Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.
Hoe weet ik welk apparaat ik heb?
Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:
– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.
– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.
– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.
– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.
Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur
Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.
Gebruiken jullie altijd originele onderdelen?
Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.
Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?
Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.
Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW
Op welke manieren kan ik betalen?
Dat kan met volgende betaalopties:
- Bancontact
- Maestro
- Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
- Cash