Morgen geopend vanaf 10:30
Smartphone Reparaties

Sony reparatie

Staat uw model hier niet onder? Geen paniek! U kan ons mailen op info@aarepair.be of bellen naar 09 286 68 20 voor de mogelijkheden. 

Mobiel en bereikbaar zijn is tegenwoordig erg belangrijk. Heeft u uw Sony toestel laten vallen of werkt deze niet meer zoals het hoort? Wij voeren graag uw een Sony Repair voor u uit. Door middel van originele onderdelen en onze zorgvuldige reparatie kunt u direct weer gebruik maken van uw toestel.

99% klanttevredenheid

Originele onderdelen

12 Maanden garantie

Sony Reparatie

Belangrijke Informatie

Sony Reparatie Gent

Ben jij de trotse bezitter van een Sony gsm? Dan wil je natuurlijk dat deze altijd in topconditie is. Bereikbaar en mobiel zijn is erg belangrijk tegenwoordig dus wanneer jouw gsm kuren vertoont of is gevallen wil je dit zo snel mogelijk verhelpen. Gelukkig kunnen wij jou daar heel makkelijk bij helpen. Wij repareren verschillende gsm’s en meestal is het mogelijk bij ons in de zaak te wachten tot je gsm hersteld is, zodat jij gelijk weer gebruik kunt maken van je gsm.

Reparaties uitvoeren

Wij voeren verschillende reparaties uit voor alle Sony Xperia varianten. De meest voorkomende herstellingen hierbij zijn het vervangen van het scherm en het vervangen van de batterij. Zeker wanneer de gsm al wat ouder is kan de batterij slechter worden waardoor hij gedurende de dag sneller leegloopt. Door er een nieuwe batterij in te plaatsen is dit probleem verholpen. Deze twee herstellingen kunnen aangegeven worden op de website. Zoek het juiste type Sony op en klik daar op de knop ‘maak een afspraak’. Door hier wat gegevens in te vullen en een datum voor de afspraak, is alles geregeld. Weet je niet goed welk type Sony je hebt of welke reparatie je nodig hebt? Dan kun je het beste even contact met ons opnemen. Samen kunnen wij dan kijken of een reparatie bij ons mogelijk is.

Wij werken met een vast, professioneel team die erg zorgvuldig werkt. Daarnaast werken wij ook altijd alleen maar met originele onderdelen zodat jij er zeker van bent dat je gsm na herstelling weer zo goed als nieuw is.

Een afspraak maken

Een afspraak maken is bij ons zo geregeld. Je kunt via de website contact met ons opnemen via het contactformulier. Ook is het mogelijk dit te doen via de e-mail of door telefonisch contact met ons op te nemen. Wil je bij ons langskomen zonder afspraak? Dat is ook mogelijk; wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 18:30 uur. Hou er dan echter wel rekening mee dat het druk kan zijn, en je misschien niet direct geholpen kunt worden.

12 Maanden garantie

Wees altijd zeker van je reparatie met onze uitgebreide garantievoorwaarden.

Originele onderdelen

Wij werken uitsluitend met originele onderdelen of de hoogste kwaliteit.

99% klanttevredenheid

Wij scoren hoog in klanttevredenheid door onze persoonlijke aanpak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Hoelang heb ik garantie op mijn reparatie?

Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.

Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.

Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.

Wanneer heb ik garantie?

Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:

– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.

De volgende situaties vallen niet onder de garantie:

– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.

Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.

Verkopen jullie ook hoesjes en accessoires?

Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.

Waar en hoe verstuur ik mijn apparaat?

Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:

AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België

Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.

Hoe weet ik welk apparaat ik heb?

Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:

– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.

– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.

– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.

– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.

Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur

Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.

Gebruiken jullie altijd originele onderdelen?

Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.

Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?

Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.

Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW

Op welke manieren kan ik betalen?

Dat kan met volgende betaalopties:

  • Bancontact
  • Maestro
  • Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
  • Cash